sobota, 8 lutego 2014

Żegnaj Izmirze kochany/ Goodbye my Dear Izmir



        Ostatnie moje dni upłynęły bardzo szybko. Był czas na opalanie buźki oraz zrobienie ostatnich zakupów, głównie ciuchów :)) Tyle zakupów zrobiłem, że nie zmieściło mi się wszystko do walizki i musiałem wysłać dwie paczki do Polski.

    My last days in Izmir have passed really quickly. It was a time for sunbathing my face and doing  shopping, mainly clothes. I bought too many clothes that I had to prepare two packages and sent them to Poland :)

       To był najpiękniejszy okres w moim życiu. Poznałem wielu wspaniałych ludzi, bawiłem się na wielu meega imprezach, odwiedziłem wiele niesamowitych miejsc ( zwłaszcza trip na wschód Turcji), głównie dzięki genialnemu przewodnikowi- Radkowi. Chciałbym  w tym miejscu wszystkim podziękować za meeeega spędzony czas. Również moim współlokatorom- Ilkayowi oraz Huseyinowi, którzy zapewnili mi super warunki i opiekę. Przyrządzanie z nimi obiadów była dla mnie zaszczytem !! Dziękuję Michałowi i Patrycji, z którymi mi się mieszkało wspaniale !!! Mam nadzieję, że wszyscy spotkamy się wkrótce gdzieś w Europie :)) Zapraszam gorąco do Polski na szalone imprezy :)))

       It was the most beautiful period of time in my life. I met many crazy and amazing people, I enjoyed on many exciting parties, I traveled and visited many fantastic places with incredible views (especially East Turkey trip), mainly because of perfect tourist guide Radek :)) I would like to thank everyone for amazing staying in Izmir. I would like to also thank for my genial flatmates- Ilkay and Huseyin, who provided me perfect conditions and take care of me. It was a privilege to preparing dinners with them. I would like to thank my other flatmates- Michal and Patricia for perfect living under one roof :)) I can thank everyone for all what you made me :))) I hope that we'll meet somewhere in the Europe :)) I would like to invite everyone to Poland for crazy and amazing parties :))))




Big kisses and greetings from Poland

Poljupci i pozdrave iz Poljske

Velké polibky a pozdravy z Polsko

Iso suukkoja ja terveisiä Puolan

Gros bisous et salutations de Pologne

Muchos besos y saludos desde Polonia

폴란드에서 큰 키스 인사

Didelės bučiniai ir sveikinimai iš Lenkijos

Big Küsse und Grüße aus Polen

بوسه های بزرگ و درود از لهستان

Wielkie buziaki i pozdrowienia z Polski

Большие поцелуи и поздравления из Польши

Veľké bozky a pozdravy z Poľsko

Velike poljubi in pozdrave iz Poljske

Polonya Büyük öper ve selamlar

Великі поцілунки та поздоровлення з Польщі

Nagy csók és üdvözlet Lengyelország

Grandi baci e saluti dalla Polonia


Sorry for mistakes :)))) 


1 komentarz:

  1. Również byłam w Izmirze na Erazmusie, i pokochałam to miasto już od pierwszego wieczoru...

    OdpowiedzUsuń